I. Opłata konferencyjna
Termin I: zgłoszenie do 30.06.2025
Opłata podstawowa – 700 zł
Udział w bankiecie (liczba miejsc ograniczona) – 250 zł
Termin II: zgłoszenie do 10.09.2025
Opłata podstawowa – 800 zł
Udział w bankiecie (liczba miejsc ograniczona) – 250 zł
Opłat konferencyjnych należy dokonywać na podane poniżej konto Uniwersytetu Gdańskiego:
Bank PKO SA IV O/Gdańsk
59 1240 1271 1111 0010 4368 2415
z dopiskiem: KW1O-25
Dzień zaksięgowania przelewu stanowi datę wyznaczającą wysokość opłaty odpowiedniej dla terminu I lub II.
Wszelkie zapytania i prośby odnośnie faktur/płatności prosimy kierować bezpośrednio do Działu Finansowego Uniwersytetu Gdańskiego: p. Katarzyna Szafrańska, e-mail: katarzyna.szafranska@ug.edu.pl
II. Wymagania dotyczące zgłoszeń
Zgłoszenia przyjmujemy do 31 maja 2025 r.
a) postery: plansze o wymiarach 85 na 120 cm w orientacji pionowej (format A0, wzór dostępny poniżej)
b) referaty: przewidziane na 15 minut
Wymogi zgłaszania abstraktów:
- tytuł – max. 200 znaków
- streszczenie – max. 300 słów
- 5 słów kluczowych tematycznie związanych z proponowanym wystąpieniem
- każdy uczestnik może być autorem lub współautorem prezentującym maksymalnie dwa wystąpienia (obojętne jakiego rodzaju)
Uwaga! Czas prezentacji referatu wynosi 15 minut. Prosimy o takie zaplanowanie prezentacji, by zmieścić się w zaplanowanym czasie. Praktyka podpowiada, że aby zmieścić się w czasie, warto nie przekraczać ilości slajdów: 1 slajd na minutę. Można zaplanować mniej lub więcej slajdów, w zależności od preferencji osoby prezentującej – prosimy jednak upewnić się, że zmieszczą się Państwo w przewidzianym czasie. Wzór prezentacji dostępny poniżej.
c) sympozja
Wymagane jest zgłoszenie tytułu sympozjum oraz proponowanych w sympozjum referatów. W sympozjum można zaproponować maksymalnie 6 wystąpień, trwających około 15 min (w zależności od liczby wystąpień w ramach sympozjum), z minimum dwóch ośrodków.
Należy zgłosić tytuł sympozjum oraz proponowane referaty. W ramach sympozjum można zaproponować maksymalnie 6 wystąpień, trwających około 15 minut każde (w zależności od liczby wystąpień), przy czym muszą one pochodzić z co najmniej dwóch różnych ośrodków.
Następnie każdy z autorów prezentujących swoje wystąpienie w ramach sympozjum powinien zarejestrować się jako uczestnik czynny.
W przypadku więcej niż jednego autora danego wystąpienia obaj powinni zarejestrować się jako uczestnicy czynni. Wystarczy jednak, aby tylko jeden z autorów umieścił pełen abstrakt, zaś drugi wpisał w treści abstraktu, że jest współautorem wystąpienia zgłoszonego przez… (podać autora) o tytule … (podać tytuł).
d) warsztaty – przewidziane są na 3 godziny zegarowe
Limit uczestników: 20-25 osób.
Wymogi zgłaszania warsztatów:
- tytuł – max. 200 znaków
- streszczenie – max. 300 słów
- słowa kluczowe, tematycznie związane z proponowanym warsztatem
Wzory do stworzenia prezentacji na potrzeby wystąpienia oraz posteru naukowego
Uczestników obowiązuje prezentowanie treści z wykorzystaniem powyższych wzorów.
III. Zgłoszenia wystąpień
Szczegółowe terminy
Zgłoszenia uczestnictwa czynnego w konferencji i abstraktów do 31.05.2025 r.
Zgłoszenia uczestnictwa biernego do 01.07.2025 r.
Zachęcamy Państwa do zgłaszania indywidualnych prezentacji, a także organizacji sympozjów naukowych oraz warsztatów. Liczymy na Państwa aktywne uczestnictwo w konferencji. Przypominamy, że uczestnik konferencji może być autorem lub współautorem prezentującym maksymalnie dwa wystąpienia dowolnego rodzaju.
Przewidujemy następujące formy prezentacji: wykłady plenarne, dyskusje panelowe, sympozja naukowe, sesje tematyczne, sesje plakatowe oraz warsztaty (zob. Program Ramowy Konferencji). Zakładamy, że w każdej z tych form udział wezmą osoby reprezentujące różne ośrodki badań naukowych i/lub praktyki psychologicznej.
Różne rodzaje zgłoszeń
1. Sympozjum
Sympozjum składa się z 3 do 6 wystąpień spójnych tematycznie, zgłaszanych przez organizatora sympozjum. Każde wystąpienie powinno trwać do 15 min.
Prelegenci powinni pochodzić z różnych ośrodków naukowych (przynajmniej dwóch).
Organizator zgłasza sympozjum podając jego tytuł i opis oraz autorów i tytuły referatów składających się na sympozjum.
Poszczególni prelegenci zgłaszają indywidualne referaty.
2. Referat/ Poster
Abstrakt referatu/posteru
Długość: maks. 250 słów
Streszczenie powinno zawierać:
- Wprowadzenie teoretyczne
- Procedurę badania
- Wyniki
- Wnioski
Uwaga! Czas prezentacji wynosi 15 minut. Prosimy o takie zaplanowanie prezentacji, by zmieścić się w zaplanowanym czasie. Praktyka podpowiada, że aby zmieścić się w czasie, warto nie przekraczać ilości slajdów: 1 slajd na minutę. Można zaplanować mniej lub więcej slajdów, w zależności od preferencji osoby prezentującej – prosimy jednak upewnić się, że zmieszczą się Państwo w przewidzianym czasie.
Wzory do przygotowywania prezentacji i plakatu są do ściągnięcia tutaj.
3. Warsztat
Abstrakt warsztatu
Długość: maks. 250 słów
Streszczenie powinno zawierać:
- Wprowadzenie teoretyczne
- Cele warsztatu
- Opis odbiorców warsztatu
- Ewentualne wymagania dodatkowe
Czas i sposób prezentacji
Czas trwania referatu to 15 minut
Czas trwania warsztatu to 180 minut
Sesja posterowa będzie miała formę krótkich wystąpień polegających na omówieniu treści zgłoszonego posteru. Dla autorów posterów przygotowaliśmy miejsca o wymiarach 85x120cm (plakaty A0) w pionie. Postery będą prezentowane zgodnie z kolejnością, która zostanie zamieszczona w programie konferencji. W czasie konferencji przewidziany jest konkurs na najlepszy poster naukowy.
Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.
IV. Zapisy na warsztaty
Warsztaty odbędą się dnia 24.09.2025 (czwartek) w godzinach 14:00-17:00 i 17:00-20:00. Limit miejsc na każdym warsztacie to 25 osób. Zapisy na warsztaty będą możliwe od 24.07.2025 r.
Linki do rejestracji znajduje się TUTAJ
Z powodu dużej liczby uczestników każdy ma możliwość wpisania się na jeden wybrany przez siebie warsztat. Poinformujemy Państwa o możliwości dopisania się na drugi, jeżeli pozostaną dostępne miejsca.
Przypominamy, że gwarancją udziału w warsztatach jest dokonanie opłaty konferencyjnej, a brak opłaty skutkować będzie ze skreśleniem z listy uczestników konferencji.
WIĘCEJ INFORMACJI WKRÓTCE
V. Sesja posterowa
Nadsyłanie abstraktów posterów na sesję posterową możliwe jest do dnia 31.05.2025 r.
Sesja posterowa będzie miała formę krótkich wystąpień polegających na omówieniu treści zgłoszonego posteru. Dla autorów posterów przygotowaliśmy miejsca na postery w formacie A0 w pionie. Postery będą prezentowane zgodnie z kolejnością, która zostanie zamieszczona w programie konferencji. W czasie konferencji przewidziany jest konkurs na najlepszy poster naukowy.
- Postery są prezentowane w formie drukowanej.
- Zalecane rozmiary to max A0 (84,1 x 118,9). Układ pionowy.
- Zalecamy wykonanie posteru na przesłanym template.
- Autor prezentujący powinien być dostępny przez całą sesję posterową, w razie ewentualnych pytań ze strony zainteresowanych.
- Stanowiska plakatowe będą oznaczone numerami –zgodnymi z numerami posteru, które będą udostępniony w programie szczegółowym.
- Postery można eksponować przez cały dzień (najpóźniej na 30 minut przed wyznaczonym czasem sesji posterowej). Zachęcamy do ich wywieszenia rano w dniu przeznaczonym na dany poster. Zaleca się usuniecie posteru najpóźniej pod koniec dnia, w którym prezentowany jest poster.
Informujemy, że organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie posterów wywieszonych w strefie posterowej.
Więcej informacji i wzór posteru do pobrania tutaj.
VI. Baza noclegowa
WIĘCEJ INFORMACJI WKRÓTCE